Preskoči na sadržaj
Košarica • 0 proizvoda
U Ergorestu želimo da svako iskustvo bude besprijekorno. Ako se unatoč tome dogodi da proizvod ne ispunjava vaša očekivanja ili dođe do problema, omogućujemo vam jasan i pregledan postupak.
Reklamacije
U slučaju stvarne greške možete podnijeti reklamaciju tako da nam pišete na info@ergorest.hr U poruci navedite broj narudžbe, kratak opis greške, priložite fotografije ili video te svoje kontakt podatke. Nakon pregleda prijave, obavijestit ćemo vas o daljnjim koracima. Ako je reklamacija opravdana, proizvod ćemo besplatno popraviti, zamijeniti ili vratiti kupoprodajnu cijenu – u skladu sa zakonskim odredbama. Greške koje su posljedica nepravilne upotrebe, mehaničkih oštećenja ili prirodnog habanja ne smatraju se stvarnom greškom.
Povrat u roku od 14 dana
U skladu sa zakonodavstvom, imate pravo kao potrošač odustati od ugovora u roku od 14 dana od primitka proizvoda, bez potrebe navođenja razloga. Odustanak je moguć samo ako proizvod nije korišten, oštećen ili kontaminiran te je vraćen u originalnom ili ekvivalentnom pakiranju. Za ostvarivanje ovog prava kontaktirajte nas na info@ergorest.hr i jasno nam izrazite svoju namjeru o odustanku. Savjetovat ćemo vas o daljnjem postupku. Troškove povrata snosi kupac. Povrat kupoprodajne cijene izvršit će se u roku od 14 dana nakon primitka i pregleda proizvoda. U slučaju korištenih, oštećenih ili nepravilno vraćenih proizvoda, pridržavamo pravo na proporcionalno smanjenje povrata.
Probno razdoblje od 101 noć
Svi Ergorest madraci uključeni su u poseban program probnog razdoblja od 101 noć, koji vam omogućuje da ih isprobate u udobnosti vlastitog doma bez rizika.